Vilket tv-program skulle du vara med i?

NÄgon form av "lugnt" frÄgesportprogram dÀr man Àr i lag hade jag nog föredragit. T.ex Pointless eller Alla mot alla. PÄ SpÄret vore ju skitkul, men jag skulle kÀnna mig alldeles för kass. :p

QI som @Araminta skrev vore ju utan tvekan förstahandsvalet, men jag skulle antagligen ocksÄ klassas som "för trÄkig" och mitt deltagande skulle vÀl bli nÄn form av skrattande bihang. :D
 
Om du frivilligt fick vÀlja, eller kanske blev tvungen att vÀlja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i dÄ? Som dig sjÀlv, alltsÄ inte som nÄn skÄdespelare och inte heller som nÄn typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens vÀrld?
PÄ spÄret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller nÄgot helt annat?

Motivera gÀrna...
Farmen om jag mÄste vÀlja, mest för att det Àr ett program jag gÀrna följer sjÀlv och ett program jag tror att jag skulle ha chans att kanske vinna.
 
Programmet Spring! som gick för nÄgra Är sedan pÄ tv4. Tror faktiskt att jag och sambon skulle vinna men programidén var rÀtt kul.
 
Swedish Truckers - var lite sugen pÄ att söka men avstod dÄ jag inte visste hur mycket tv-teamet skulle va i vÀgen för mitt jobb, om företagen skulle gÄ med pÄ att ha ett tv-team filma, samt hur mycket det var som förvrÀngs, för att inte tala om avundsjukan som skulle uppstÄ.
Men hade gÀrna varit med om det ger en sanningsenlig bild av jobbet.
 
Det skulle vĂ€l vara nĂ„n form av naturprogram jag kan tĂ€nka mig. Är inte tillrĂ€ckligt duktig för PĂ„ spĂ„ret eller annat frĂ„geprogram. NĂ„t med drama och intriger, typ Farmen, Big Brother eller dylikt orkar jag inte ens titta pĂ„.
 
Programmet Spring! som gick för nÄgra Är sedan pÄ tv4. Tror faktiskt att jag och sambon skulle vinna men programidén var rÀtt kul.
Var det det programmet dĂ€r ”rymmare” jagades?
Det fanns ju ett liknande för lÀnge sen med Martin Timell som programledare, PÄ rymmen hette det. JÀttekul. Finns pÄ youtube.
 
LĂ€tt Dobidoo! Älskar musikfrĂ„gesport, och sjunger mycket :) Har varit med som publik tvĂ„ gĂ„nger och avundsjuk pĂ„ de tĂ€vlande! Har svĂ„rare för Kroner numera, men hade nog stĂ€llt upp om frĂ„gan kom :angel:
 
Robinson hade kunnat gÄ, men hade vÀlt svultit ihjÀl pga Àter inget som lever i vatten och Àr jag hungrig blir jag Ànnu argare och tvÀrare.
Samma hÀr. Möjligen att jag hade smÀlt bort i solen innan jag svalt ihjÀl. Kanske till och med haft ihjÀl en deltagare eller tvÄ :angel: humöret nÀr jag Àr hungrig Àr inte att leka med.

Annars skulle jag kunna tÀnka mej att vara med i sÄ ska det lÄta
 
Jag Àr pÄ tok för trÄkig (som flera skrivit) för att vara med i typ BB, Paradise Hotel och sÄnt. Aldrig att jag skulle orka hÄlla pÄ Ä pakta o snacka skit, nÀ fy farao.

Antikrundan hör vÀl inte hit egentligen kan jag tycka, men dÀr hade jag gÀrna varit med.
 
Var det det programmet dĂ€r ”rymmare” jagades?
Det fanns ju ett liknande för lÀnge sen med Martin Timell som programledare, PÄ rymmen hette det. JÀttekul. Finns pÄ youtube.
Ja precis. SĂ„ skulle man klara av uppdrag utan att bli fĂ„ngad. 😃 Jag och sambon har sagt att blir det en ny sĂ€song sĂ„ ska vi söka 🙈
 
Robinson hade varit intressant med tanke pÄ lite strand, sol, hav och vÀrme. Men nÀr jag tÀnker pÄ alla kryp, speciellt nÀr man ska sova, och vattentÀvlingar sÄ gÄr det bort! Kan absolut simma, men fÄr av nÄgon konstig anledning lite panik och katastroftÀnk nÀr jag inte kan nudda botten, för jag vet inte vad som Àr mellan botten och mig dÄ! :nailbiting: En stor fisk? Ett svart hÄl? NÄgot sjöodjur?

Att dessutom vara under ytan med huvudet Àr big no no! Testade att doppa huvudet med sÄnt hÀr vanligt cyklop nÀr jag var i Cypern med kristallklart vatten, men hjÀrnan fick ju kortslutning nÀr jag skulle andas UNDER vattnet sÄ jag började hyperventilera istÀllet...:meh:

SÄ det fÄr bli Farmen! Hade varit riktigt roligt med alla uppdrag dom fÄr, och gött att gÄ runt och ta hand om djuren! :heart DÀremot sÄ hade jag inte nÀrvarat pÄ nÄgon slakt alls, hade hÄllit mig lÄngt borta och sÄledes inte Àtit nÄgot kött dÀr.

Jag Ă€ter kött annars (dubbelmoral kanske...), men jag vet att jag Ă€r alldeles för blödig för att Ă€ta nĂ„got djur jag har klappat pĂ„. Äter lĂ„ngt ifrĂ„n kött dagligen, sĂ„ skulle absolut inte mĂ„ dĂ„ligt av att vara helt utan dĂ€r inne.

Det jobbigaste hade varit alla mÀnniskor, Àr ganska mycket introvert sÄ jag hade tagit pÄ mig uppdrag som jag kunde fÄ göra i fred.:p
 
Jag sökte till PH sist. :rofl: Hörde inget frÄn dem, misstÀnker att en överviktig tant inte hade platsat. Dessutom hade jag gÄtt in med instÀllningen att bara softa, njuta av god mat och att nÄn annan betalar. ;)

Sökte Àven till Biggest looser för evigheter sen, men jag var för smal (!).

Höll pÄ att bli tvÄngsrekryterad till Bonde söker fru, men lyckades stoppa alltihop. Herregud, jag hade ju inte ens en traktor. :crazy:
 
Nej förresten! Jag vill vara med i The Circle! Kunna ljuga om man vill och ffa slippa umgÄs med folk irl och ÀndÄ fÄ vara ledig och Àta god mat. :D
 
Om du frivilligt fick vÀlja, eller kanske blev tvungen att vÀlja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i dÄ? Som dig sjÀlv, alltsÄ inte som nÄn skÄdespelare och inte heller som nÄn typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens vÀrld?
PÄ spÄret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller nÄgot helt annat?

Motivera gÀrna...


Ett reseprogram...helt klart.

En spÀnnande blandning av nya intryck, kunskaper och Àventyrligheter med Lager!
- storstadsresor, med restaurangtester och sightseeing,
- Àventyrsresor, vandra i Anderna, bestiga Killimanjaro, och rida lÀngst SidenvÀgen,
- flodkryssningar lÀngst Donau, Nilen, Mekong, och Amazonas.

Att göra resereportage pÄ betald arbetstid... :love::banana:
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 29

HĂ€strelaterat

  • VĂ€lja sĂ€kerhetsvĂ€st
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtrĂ„den II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp