Vilket tv-program skulle du vara med i?

Amazing race
69 grader Nord
Mullvaden
Doobidoo
Bytt är bytt
På spåret
Auktionssommar
Farmen Norge
Bäst i test
Packat och klart
Glöm inte tandborsten
Hur gör djur (Söndagsöppet)
 
Pernilla Månsson Colt gjorde för länge sedan ett frågesportprogram som hette Bumerang, det gillade jag och skulle gärna ha varit med i.
Så ska det låta skulle också vara kul.
 
Farmen vore rätt... Intressant.
Någon form av frågesport vore mer min grej annars. Vem vet mest eller QI typ.
 
En släkting till mig har/har haft sånt jobb. Åkte och provade surfing på olika ställen, ledde surfresor. Typ. Vi har inte någon kontakt så jag vet inte så exakt.

För ett tag sedan såg jag en vakans som resejournalist som skulle skriva om veganrestauranger i världen... ångrar fortfarande att jag inte sökte. :p:love:
 
Robinson. Och förut fanns det något program där lag tävlade i Centralamerika att ta sig från punkt A till punkt B på kortast tid, det skulle jag vilja vara med i. Men det var kändisar och jag är inte känd så det sket sig nog.
 
Folk försökte anmäla mig till "Bonde söker fru" i flera år, till min stora förskräckelse.

Tror att jag är excentrisk nog att kunna få en egen "kolla vilken knäppis"-dokumentär, typ Hästmannen och dylika.

Helst slipper jag allt som har med TV att göra 😁
 
I sådana fall Idol, skulle nog inte ens komma in i den första auditionen då min sångröst utrymmer en lokal snabbare än ett brandalarm. Snabbt avklarat.
 
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?

Motivera gärna...
Tja! :angel:...... Var på 3 intervjuer för Gift vid första ögonkastet. Så vad kan jag säga. :laugh:
 
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?

Motivera gärna...

Nej. Aldrig någonsin.

Möjligtvis "Vetenskapens värld" eller "Aktuellt" om det skulle vara relevant att bidra med kunskap inom nåt område.

Nu tittar jag inte heller på någon av ovanstående (med undantag av Bonde söker fru emellanåt - och har sett något halvt avsnitt av På spåret också) eftersom jag finner det extremt ointressant. Det är ett par snäpp tråkigare än att titta på när färg torkar att se dokusåpa.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp