Vilket tv-program skulle du vara med i?

Skrapa trisslott i tv-studion med garanterad vinst... :D
Inte mycket annat jag kan tänka mig (om jag inte blev köpt med en miljon eller så i ersättning, har för taskig ekonomi för att hålla på integriteten om jag fick sådant erbjudande)

Om jag tvingades att välja något av de vanliga deltagar-programen så skulle det bli norska 71 grader nord. (I en hypotetisk värld där jag var yngre, hade bättre fysik och bättre psyke. ;))
 
Hade jag varit tvungen att vara med i något svenskt program så hade det väl blivit idol. Lets Dance hade jag nog älskat :D Hade annars gärna varit med i Top Gear eller The Grand Tour, men det är ännu mer avlägset.
 
Kul att ni nappade på min frågeställning! :D

Jag tror att jag hade kunnat tänka mig att vara med i Biggest Loser. Fast jag skulle nog inte bli antagen för min kropp skulle inte hålla för träningen även om jag tappade all min övervikt.
Och jag skulle garanterat åka ut relativt tidigt i nån eliminering, eftersom jag skulle vägra delta i några pakter. Möjligen skulle jag anses vara en harmlös liten tant som kan glida med vid sidan av :p utan att anses vara ett hot mot någon.
 
Gift vid första ögonkastet skulle vara kul.
Är intresserad av dynamiken och nyfiken på om det verkligen funkar.
 
Robinson. Dock skulle jag nog gnälla konstant på att jag var hungrig och typ myggor. Min personliga ägodel skulle vara salubrin och jag skulle smuggla in läppbalsam och en nagelfil :laugh:
 
Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv, alltså inte som nån skådespelare och inte heller som nån typ av publik eller statist utan helt enkelt aktivt deltagande.
Robinson?
Egen realityserie typ Wahlgrens värld?
På spåret?
Big Brother?
Farmen?
Gift vid första ögonkastet?
Pardise hotel?
Ex on the beach?
Bonde söker fru?
Idol?
eller något helt annat?

Motivera gärna...
Jag hade jättegärna varit med i Vem bor här ☺️
Jag älskar inredning och hade oerhört gärna velat se hur bra jag var IRL
 
Let's Dance, lätt! Jag hade älskat att lära mig olika danser och ha fina kläder. Sen hade jag antagligen varit usel på att vinna röster genom trevligt mellansnack, men dansa hade varit skoj!
 
Isf något tåvlingprogram! Älskar att tävla :D
Tänk mästarnas mästare, så ska det låta eller bytt är bytt :bump:
 
Jag hade absolut kunna tänka mig att vara med i Robinson. Jag är lättfödd och tålig så jag hade klarat hungern bra.
Egen realityserie vette 17, jag är nog lite för trist för det.
På Spåret absolut.
Farmen hade jag faktiskt kunnat tänka mig, speciellt om jag får vara där med ett helt gäng Bukefalister. Jag är tillräckligt rolig och kunnig för att vara med, och jag har inga problem med att äta djur jag slaktat själv, så den biten är lugn. Men det där med paktandet vet jag inte om jag fixar för jag är för naiv och vill att alla ska komma överens. Hade gråtit varje gång någon blev utröstad.

Paradise Hotel, Ex on the Beach, etc är jag för gammal och fet för, men det hade nog varit kul när man var 20 bast. Hade de gjort programmet med 40-åringar hade jag nog ställt upp, mest för att få festa på något lyxhotell på något exotiskt resmål. Vem vill inte dricka drinkar och mysa med snygga män liksom? :D
 
Jag hade jättegärna varit med i Vem bor här ☺
Jag älskar inredning och hade oerhört gärna velat se hur bra jag var IRL
Jättekul program, men jag vet inte om jag hade velat bjuda in folk (och en MASSA TV-tittare också) för att skärskåda mitt hus in i minsta detalj på det viset som man gör i det programmet...... :nailbiting:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp