Bukefalos 28 år!

Vill lära mig mer...

Ajabaja

Trådstartare
Jag är hittills självlärd & har även kört in min ponny själv. (Har haft lite hjälp i bakrunden av en av sveriges bättre körtränare/kusk. Hade såklart även hjälp av en tjej när jag lärde mig att köra. Körde då min lille travshettis.

Men nu vill jag verkligen lära mig mer! Jag skulle gärna vilja ta lite lektioner...

Frågan är bara VART hittar jag en bra körinstruktör??
Har någon något tips?
Kanske vet ni nån som håller till i Stockholmsområdet (norr)? :bow: :bump:

Tacksam för svar! :bow: :banana:
 
Kolla www.kuskringen.nu där finns instruktörer från hela vårt avlånga land. Men jag PMar dig om en kanoners instruktör som jag tränar för. Han är suverän!!!!!!!!!!!! :bow: :bow:
Han bor norr om Stockholm.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 000
Senast: valy
·
Hundträning Jag har en liten valp på 5 månader av en sällskapsras som definitivt hör till de mer lugna även för rasen. Hon har lätt att bara sitta...
Svar
15
· Visningar
1 557
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 614
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp