JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vilse i kameraskogen, hjälp!
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
134643
Startdatum
Startdatum
23 Okt 2011
Svar
Svar
23
Visningar
Visningar
2 224
Sv: Vilse i kameraskogen, hjälp!
*KL*
Jag har funderat, och fått ännu mer hjälp på ett annat forum, och har valt min kamera!
Det blev faktiskt en Canon EOS 550D! Då för att min pappa har en Canon så blir allt lättare ifall jag tappar bort min laddare eller liknande.
Objektiven blir, det man får med ( 18-55 ) och 55-250MM!
Tack för alla svar!
Jag har en kamera av samma modell, är väldigt nöjd med den och jag hoppas du också kommer att trivas med den.
Det finns lite fototrådar här på buke, om du vill lägga upp bilder sen och få höra vad folk tycker om dem.
Grattis!
Då hoppas jag att du kommer trivas med kameran.
+ Martenix
Tack!
Ja, jag hoppas att jag kommer trivas! Ska se ifall jag vågar lägga upp något när jag får den!
IT & mobiler
Jag överväger att investera i en ny kamera då min nuvarande Nikon D3000 börjar kännas rejält seg och sliten. Jag är inte så haj på...
2
IT & mobiler
Jag vill köpa mig en bättre systemkamera och undrar om ni kan hjälpa mig med vad jag ska välja för något?
Det är så att jag tycker om...
Övr. Hund
Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en hundvalp och nu har båda våra liv gjort det möjligt. Det lär inte ske förrän till...
Fritid
Jag är helt nybörjare och totalt okunnig.:o
Men jag vill trots det köpa mig en bra kamera och har hamnat i en djungel..
Jag är typ...
2
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Shibasessan är en riktig liten illvätte ikväll. :D Jag vet att medicinerna gör henne extra hungrig så hon har fått en gurkbit att gnaga...
Sel
39 minuter sedan
Svar: 611
Visningar: 17 484
Allmänt
Göra i Borlänge?
Fritid Jag skulle helt klart besöka Torsång som redan nämnts, för handelsträdgården och cafét. Och Frostbrunnsdalen :)
Det finns ett gammalt...
gul_zebra
42 minuter sedan