Bukefalos 28 år!

Vin på väggen?

Gabbi

Trådstartare
Finns det några flashiga vinställ som man kan sätta upp så att man har vinet på väggen? Helst stående, så de inte sticker ut så mycket. Är det katastrofdåligt för vinet att förvaras stående om det inte är för så lång tid? Jag ämnar ju dricka upp det :-)
 
Sv: Vin på väggen?

Det här vinstället finns ju på Ikea, då ligger flaskorna ner, fast längsmed väggen istället för ut från väggen.

18091_PE102761_S3.jpg
 
Sv: Vin på väggen?

Om det är kort tid spelar nog ingen roll alls. Det brukar ju dessutom stå upp på när man köper det.
 
Sv: Vin på väggen?

om du skall ha dom ståendes så bör du vända upp och ner på dom då och då
 
Sv: Vin på väggen?

Mm, jag var inne lite på det....Bara lösa planer allt så länge. Håller på och renoverar köket. Får se vad som får plats.
 
Sv: Vin på väggen?

Korken torkar tillslut då, och då kan det komma in luft i flaskan så att vinet blir förstört.
 

Liknande trådar

Mat Jag har en bag in box stående i min kyl som jag varken ville ha från första början eller har tänkt dricka upp nu i efterhand. Den...
Svar
11
· Visningar
501
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
27 286
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 144
Senast: escodobe
·
Hemmet Hej Jag har flyttat och har ett sovrum som har mycket vinklar och olika längder på väggar/tak osv. Det får plats en dubbelsäng vid "den...
Svar
9
· Visningar
632
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp