Bukefalos 28 år!

C

Carisma72

Ni som använder "foder vinäger" eller äppelcider vinäger (är kanske samma sak?):confused:
Vad har ni det mot/för och hur började ni använda det?
 
Sv: Vinäger

Ger ca. en tesked per dag. Innehåller lite vitaminer och mineraler och sägs rensa kroppen från slaggprodukter. Folk som bantar brukar dricka ibland äppelcidervinäger för att de sägs öka fettförbränningen (eller nått) och mina hästar är lite småmulliga, inte för att jag märker så stor skilnad men ändå. Tror att fodervinäger och äppelcidervinäger är det samma möjligen är fodervinäger lite utspädd.
 
Sv: Vinäger

Vi ger hästarna ca ½dl äppelcidervinäger varje dag... Och dom blir finare i pälsen och allmäntillståndet... dricker själv 2msk vinäger varje dag... ! =)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Det börjar låta illavarslande va r jag bor med att hitta tillräckligt med hö att köpa till hösten/vintern.Funderar på att slå eget att...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: finapina
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 424
Senast: Hajfisk
·
Hästvård Mitt fullblod har rivit upp ett stort sår på sidan av bålen, men inte så stort att det behöver sys. Allt man kan läsa om modern sårvård...
Svar
17
· Visningar
968
Senast: inaa
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp