Vinslöv i Augusti

Sv: Vinslöv i Augusti

Fyller på lite mer

Fio i 100-klass
Narcissa i 90-klass
Nightrunners_noya i olika klasser
Olga-Klara i 90-klass
prins_rollo i 100-klass
minnaa i 100-klass
Idasagares Hanna 1 häst i 100 och 2 x 90
Idasagares Tilda 1 häst i 100
Fälttävlansnisse 3 x 100
Lady_D i 100

Kom alla med? Jag slapp bortlottning iaf.:D

jag ska dit på lördagen och rida Debutant Kat C... Trist att de bara hade Debutant :smirk:, men det är ju bättre än inget iaf :p

Vet någon om de saxar klasserna eller kör dem efter varandra. Jag hade oturen att hamna i den sista klassen den här gången också. Men bättre det än att inte rida alls. ;)

Senast ändrad:

Ja det är det. men eftersom den ponnyn jag tävlar i Lätt klass är skadad så gör det inte mej nånting. Så ska debutera debutant med den andra istället ;)

Vet någon om de saxar klasserna eller kör dem efter varandra. Jag hade oturen att hamna i den sista klassen den här gången också. Men bättre det än att inte rida alls. ;)

Och bara det kan ju vara en anledning till att du inte kommer .... igen :angel:

Varför inte fråga på hemsidan i Gästboken? :idea:
Man saxar inte då man inte vet hur man gör. Ingen av dem tävlar så...

Oki, jag har C-Ponny:) .. Hehe "alla" som var där i fjol vet vem min ponny är=D

Nu är startlistorna för ponny också uppe :)
Jag startar efter dig ;) Sen är väl hon som har Hembys Marcello också bukare(?)

Aaa nu vet jag vem du är :D Du har en isis och tävlar med va? Hilda från Rögla eller nåt sånt :idea:

Får hålla koll på både dej och Gabbi då :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 515
Senast: Mirtai
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Roheryn
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka