Aliide

Trådstartare
Fick en jättefin vinstock av min mormor i inflyttningspresent. Hade tänkt plantera den i växthuset. Men så har unghundsskrället brytit av den medans den väntade på sitt nya boende.. Kan jag ändå plantera den stackarn och hoppas på att den växer till sig? :crazy:
 
Sv: Vinstock?

Ja det ska nog gå bra. Jag brukar beskära dom ganska rejält första året så det ska nog gå.
 
Sv: Vinstock?

Tusen tack, får hoppas att skiten överlever annars har jag ett och annat att förklara för mormor :o
 
Sv: Vinstock?

Tusen tack, får hoppas att skiten överlever annars har jag ett och annat att förklara för mormor :o

Eller så kollar du bara på lappen vilken sort det var och piper iväg till valfri handelsträdgård och köper en ny, det är rea på sånt nu:angel: I värsta fall alltså, jag tror fortfarande att den överlever.

*kanske inte ens va en lappförsedd kom jag på*
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 622
Senast: Saigon
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 191
Senast: Destiny_D
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 601
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp