Jag lyckas inte tagga någon alls nu av oklar anledning men tack alla för er input! Jag tog mig i kragen igår och skaffade ett lånekort på biblioteket och reserverade ett exemplar av Föda utan rädsla som jag borde kunna få nästa vecka. Sen nästa vecka har jag samtal med min bm inbokat om förlossning, och då ska min partner med. Får fråga lite mer då om det finns några bra alternativ hon rekommenderar.
Jag räknar kallt med att min partner inte kommer vara till så stor hjälp - han har otroligt svårt för blod och sjukhusmiljöer och skulle absolut helst slippa vara med. Det är dock förstås inget alternativ, men jag vill inte hänga upp mig på särskilt mycket stöd från honom just då. Men han kanske överraskar. Jag kommer sätta honom på att läsa på innan dock så han i alla fall vet vad som ska ske.
Jag räknar kallt med att min partner inte kommer vara till så stor hjälp - han har otroligt svårt för blod och sjukhusmiljöer och skulle absolut helst slippa vara med. Det är dock förstås inget alternativ, men jag vill inte hänga upp mig på särskilt mycket stöd från honom just då. Men han kanske överraskar. Jag kommer sätta honom på att läsa på innan dock så han i alla fall vet vad som ska ske.