Vinterjacka

Pröva med underställ närmast kroppen. Och mössa och vantar/handskar om du inte redan har det. Själv behöver jag även ha varma, tunna strumpor av ylleblandning när jag kommer i mina frysaperioder.
Då får jag nog värmeslag på tåget tyvärr..
 
Då får jag nog värmeslag på tåget tyvärr..
Sidenunderställ kan vara något: det värmer när man är kall och svalkar när man blir varm. Jag har "långkalsonger" från Sidenselma. Perfekt för mig som lätt blir för varm och därför helst inte har underställ om jag ändå ska in snart och vara inne större delen av dagen, typ på väg till jobbet.
 

Liknande trådar

Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 884
Senast: Korven
·
Äldre Vad har ni tänkt ha för vinterjacka i år? Ska ni köpa ny eller använder ni tidigare inköpt jacka? Har ni flera eller är det mest en som...
2
Svar
20
· Visningar
3 510
Senast: Tassetass
·
Utrustning Min älskade Mountain Horse-jacka har snart gett upp helt och hållet och min nästan lika älskade Arrak-jacka har blivit på tok för stor...
Svar
6
· Visningar
1 693
Senast: lewellyn
·
Utrustning Vill egentligen inte ta upp den här frågan, för sommaren är inte slut än!! Men... de är så att jag hela vintern ska praktisera i ett...
Svar
0
· Visningar
701
Senast: olsssson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp