Vinterjackor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinterjackor!

För att jag lade ut en produkt bild på en "ryggtavla" som visade baksidan av en Kyra.K tröja som har samma mönster/brodyr som jag antar att Eves jacka har.

den nyaPikeur jackan som heter Andante ser bara för mysig ut!
(visst e det väll Tina Lund som är modell??)

jag har en lång svart jacka med ludd på luvan och en kort mörkbrun m ludd på luvan ( goose kopia :P men vem bryr sig den är varm..)

o sen har jag en gammal jacka från Sharpman, o på jobbet en från Jacson. annars gillar jag min Kingsland väst om de inte är superkallt!

Senast ändrad:

Jo vist är det Tina Lund ..eller? _Peplis_ nu är du dum som gör mig lite osäker :mad:
..efter att ha snabb checkat Charlotte och Tina Lunds hemsida och bilderna på Tina är jag 95% säker på att det är Tina Lund (måste ju ha 5% gardering om det är så att jag skulle ha fel :p )

haha ja men eller hur! så tänkte jag med, o eftersom jackan heter Andante också!
men det står inget i katalogen om vad modellerna heter. attans

Din Pikeur jackan var snygg tycker jag! Verkar ju vara väldigt praktisk modell att rida i men själv så är jag nog på jakt efter en längre modell.. och en vaarm jacka :) men vore jag rik så skulle jag gärna köpa den där med :D

Den jackan var också snygg! Såg riktigt varm och skön ut :love: sånn vill jag ha! :bump: Ropar: *cactuspower söker sponsor* :D

Nu vet jag inte vad ni tittar på för bilder, men Googlade på jackan (för det första var den jätteful) och för det andra så är det ju inte ens en Lund?

Joo det är visst hon, kolla på näsan!
jag kollar på bilden i katalogen..men den finns på Calevo.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 241
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka