Vinterkräksjukan?

M

MalinA85

Har funderat lite och undrar om min hund kan bli smittat nu när min dotter har fått vinterkräksjukan:confused:
någon som vet det???
 
Sv: Vinterkräksjukan?

vad bra då ska jag inte vara orolig för det mer :D
 
Sv: Vinterkräksjukan?

Hörde en människa berätta på bussen om en mardrömstid hon haft som "barnskötare" (som hon var mormor till)till ett par som rest på semester. 3 barn och en hund. Enligt henne blev alla magsjuka i nästan en vecka dagar - inklusive hunden.
Hon beskrev livligt det kaos som blev med tvätt och brist på mat - ingen ville komma dit.
Synd att man inte kan stänga igen öronen, jag fick höra antingen jag ville eller ej.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Det finns ett utbrott av kennelhosta häromkring. Jag har börjat fundera på hur det smittar. Att kontakt mellan hundar sprider det känns...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: starcastle
·
Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 696
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Hej! Jag vill veta hur denna korsning är. Min dotter ska ev vara jouren/fodervärd åt en korsning som ska vara pudel labrador. Oklart om...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp