Bukefalos 28 år!

Vinterkräksjukan?

M

MalinA85

Har funderat lite och undrar om min hund kan bli smittat nu när min dotter har fått vinterkräksjukan:confused:
någon som vet det???
 
Sv: Vinterkräksjukan?

vad bra då ska jag inte vara orolig för det mer :D
 
Sv: Vinterkräksjukan?

Hörde en människa berätta på bussen om en mardrömstid hon haft som "barnskötare" (som hon var mormor till)till ett par som rest på semester. 3 barn och en hund. Enligt henne blev alla magsjuka i nästan en vecka dagar - inklusive hunden.
Hon beskrev livligt det kaos som blev med tvätt och brist på mat - ingen ville komma dit.
Synd att man inte kan stänga igen öronen, jag fick höra antingen jag ville eller ej.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: movi
·
Hundhälsa Det finns ett utbrott av kennelhosta häromkring. Jag har börjat fundera på hur det smittar. Att kontakt mellan hundar sprider det känns...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: starcastle
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 715
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
687
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp