Vinterridjacka ??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hannaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 891
H

hannaa

vet nån var det finns en kort (midjelång/kort hehe) varm vinterridjacka som priset ligger under 400 på?? Helst blå eller svart. :confused:
Jag tycker Börjes midjelånga jacka var fina men ä det varma och tål regn? :confused:
sätt gärna in bild! :idea:

har en till fråga förresten vad tänker ni ha för ridjacka i vinter? :d

Sv: Vinterridjacka ??

Jag har en svart Roping (av Källqvist) ridjacka, midjekort, som är SUPER varm. Reflex linjer på axlar, rygg och krage, hög hals, utfäll bar huva, och den är SUPER go och varm. Långa mysiga ärmar också...

kostade dock 500:- men den kanske går att få för mindre, vet inte, jag köpte den på en mässa och de är inte alltid billigare då....

Sv: Vinterridjacka ??

ok jag har provade en sånn på LKPGS horse show men det var jättemycket för kort lixom... jag vill ju ha en kort men den var för kort i midjan men precis lagom annars...
det var synd!!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 176
Senast: Wingates
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 408
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och... 2
Svar
37
· Visningar
4 237
Senast: svea
·
Utrustning Efter att ha slitit på samma rid-/stalljacka i många, många år inser jag att den kommer att behöva bytas ut inom kort. Jag har tittat... 2
Svar
33
· Visningar
5 703
Senast: Mimmimamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka