Vinterridstövlar

Zevzan

Trådstartare
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)

Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)
Jag köpte ett pr från Hansbo på Granngården i vintras, fodrade med äkta fårull. Så varma!

Jag har globus vinterstövlar, älskar dem! Använder både till uteritter, träning och tävling under vinterhalvåret.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 344
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 213
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka