Vintertäcke för tunn häst!

L

LuddeLump

Min häst behöver nytt vintertäcke, men det är svårt att hitta nåt som inte är för stort över bogen.
Är det nån som kan tipsa om antingen ett mycket justerbart täcke, eller ett som är smalt över bogen från början. Vill helst ha ett med halvhög hals, och inte så dyrt heller.
 
Jag har tidigare iallafall tyckt att Bucas varit lite litet ( :p) i bogen. Det var visserligen några år sedan, men du kan ju låna hem ett och testa :).
 

Liknande trådar

Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
812
Senast: Tussinussen
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 178
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
2 647
Senast: Freazer
·
Utrustning Vilka är era favoritmärken på täcken som passar till brett ansatt hals? Senast jag hade täckeshäst var det ett varmblod som kunde ha det...
Svar
3
· Visningar
585
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp