Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart i landet ligger Alfta och Svenstavik?
Jag förstår inte hur du orkar åka till så många utställningarJag blir trött bara av att tänka på att jag ska släpa mig iväg till 4
Ska kolla lite klubbhemsidor och höra mig för lite!
jag smyger också runt och tjuvläser tråden utan att säga något, men alltså det bästa med salukibilder är när de studsarföljer en tjej på bilddagboken med ett gäng vintisar och gud vad de studsar runt på alla bilder.
Förresten, när jag passade wahidah förra veckan och vi skulle över ett dike tog jag lite sats och hoppade. och jag har aldrig sett en hund hoppa så högt och långt. såhär såg jag utgalet!
*KL*
SKulle gärna åka till visby med men det är väl rätt dyrt att ta sig dit va?
Angående träff så är jag på! Bara det går tåg eller nåt. Jag har ju inte körkort. Jag kan kolla om min sambos föräldrars hus är ledigt med, som alternativ.
Men vilka är vi som vill träffas? Hur många är vi?![]()
Men jag kommer troligen inte ha mycket semester i sommar + att när jag har kommer vara hundvakt åt en liten valp![]()
NÄMN INTE VALP! Jag upptäckte idag att en otroligt fin hund kommer bli mamma i slutet av året/början på nästa år. Beroende på om det måste vaccineras och så innan import så skulle jag alltså rent teoretiskt kunna få hem valpen i början på nästa år eller till nästa sommar, när Wahidah är 2-2½ år gammal. Det är ju perfekt, eller hur? JAG VILL!
Jag har inte möjlighet nu och det suger. Världen är felkonstruerad och jag är bitter.
Vad heter den människan på bdb? Är det någon jag känner?
Hon är rätt duktig på knasiga hopp, min tokstolla![]()