Vinthunds-halsband!

Seabaz

Trådstartare
Vinthundshalsband, whippet-halsband eller arab-halsband har jag hört som namn på halsbandet, som är lite bredare... Vart kan man få tag i sådant?

Sv: Vinthunds-halsband!

Jag såg asläckra halsband igår på vinthundsspecialen i Mariefred, min plånbok fick verkliga problem att kontrollera sig själv :angel: Men eftersom hunden inte kan använda halsband blev det inget... :cry:

Iaf, sadelmakarna i vallentuna gör halsband (http://www.sadelmakarna.com/2.html) men de allra finaste kommer från utlänska försäljare. Det jag tittade på var svart med turkost/svart/guld blommigt tyg på. Perfekt till min vita hund :D

Förr använde jag halvstryp, snacka om att det var svårt att hitta! Om det är någon som är på marknaden efter whippet-halvstryp så är jag din go-to-guy :angel:

delvis kl

Jag och flera bekanta till mig har beställt från www.halsbanden.com. Alldeles underbara, välgjorda och välpassade halsband! Det har inte varit något strul, kvinnan som har hand om det är mycket tillmötesgående och det är snabb leverans. Kan inte annat än rekommendera!

En vän till mig tillverkar och säljer. Om du vill så kan jag skicka PM med hennes namn och nummer? Halsbanden är jättefina och har rimliga priser. Man kan få dom som man vill ha dom.

Liknande trådar

Hundavel & Ras I ärlighetens namn kommer det nog bli en whippet igen, men jag har länge tyckt att mellanpudlar verkar väldigt trevliga, sportiga... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 197
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 053
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 343
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025