Virkad babyfilt

jacko

Trådstartare
Jag är ingen handarbetsmänniska. Jag har försökt att lära mig virka, men det blir inte direkt bra...

Och nu har jag fått för mig att mitt liv kommer att vara fattigare utan en virkad babyfilt i mormorsrutor. Ska det vara helt omöjligt att köpa en sådan?! Hal*ns har en virkad babyfilt, men bara enfärgade i standardbebisfärgerna (spysmiley).

Varför finns det ingen Jourhavande Virkerska?!

Sv: Virkad babyfilt

Smartamammor (googla) har två varianter just nu. :)
Googlar du lite till hittar du åtminstone en till av samma tillverkar... Går också att specialbeställa från henne. ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Ligger här sömnlös och vakar över min lilla prinsessa. I torsdags märkte jag att hon slickade sig mycket och såg då att hon hade en...
Svar
18
· Visningar
1 221
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 431
Senast: MiniLi
·
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 514
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 766
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka