Virusprogram?

S

Spider84

Datorn har troligtvis fått virus och det verkar inte som om det finns något virusprogram på den (inte min dator).
Finns det något gratis väl fungerande virusprogram att ladda ner från internet?
 
Du ska nog springa till en dataaffär o köpa ett antivirusprogram, har själv Panda som funkar jättebra=)
 
:devil: Hehe. Inte min dator så på just den punkten får hon klara sig själv!. Taskigt, men sånt är livet. Dock körde jag det programmet som jag blev tipsad om, men den hittade inget.

Tror bara att hon har alldeles för mycket skit på datorn (och då menar jag mycket). Den skulle behöva rensas på framför allt bilder och sedan defragmenteras (stavning?), men det är ju hennes dator så det kan ju faktiskt inte jag sätta mig och göra.
 
Det finns ingen anledning att rensa, datorn går inte långsammare för att den är full med bilder med mer, om den inte är just full förstås, och inte har utrymme för swapfil med mer.

Om hon har en hyffsad mängd ledigt utrymme så är det väl defrag dags. Kör en grym scandisk också.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 090
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp