Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det poppar upp virus/trojaner ingar på skärmen.
Kl7ckar jag hamnar jag på Nortons hemsida och uppmanas uppdatera/skaffa Norton.
Definierar hittar ingenting.
Vad är detta? Virussvarning som bara leder till Norton vad jag än gör.
Det är väll bara ett sätt att lura dig att köpa nortons tjänster?Det poppar upp virus/trojaner ingar på skärmen.
Kl7ckar jag hamnar jag på Nortons hemsida och uppmanas uppdatera/skaffa Norton.
Definierar hittar ingenting.
Vad är detta? Virussvarning som bara leder till Norton vad jag än gör.
Nja, det är nog just det nätfiskarna vill att man ska tro - att det kommer från Norton. Vilket det knappast gör. Men så länge man inte klickar på länkarna är det säkert ingen fara.Det är väll bara ett sätt att lura dig att köpa nortons tjänster?
Det står ju inte att det finns virus på datorn, bara att nortons anti-virusprenumeration har gått ut. Har du haft det innan?
Ok, jag är inte alls säker.Nja, det är nog just det nätfiskarna vill att man ska tro - att det kommer från Norton. Vilket det knappast gör. Men så länge man inte klickar på länkarna är det säkert ingen fara.
Nix. Därav min ryggmärgsrädsla att det faktiskt är skit på datorn.Det är väll bara ett sätt att lura dig att köpa nortons tjänster?
Det står ju inte att det finns virus på datorn, bara att nortons anti-virusprenumeration har gått ut. Har du haft det innan?
Det hade nog bara blivit skit på den om du hade klickat på länkarna.Nix. Därav min ryggmärgsrädsla att det faktiskt är skit på datorn.
Såååå gammal är jag nog inte.Det hade nog bara blivit skit på den om du hade klickat på länkarna.![]()
Ser ut ungefär så för mig då och då. När datorn vill uppmärksamma mig på att jag inte har förnyat prenumeration på det virusprogrammet som kom ett automatiskt gratis år med av då jag köpte datorn. (nutid, ej Norton)Ok, jag är inte alls säker.
Jag grundar det bara på att jag för typ 15 år sedan installerade en gratis testperiod av norton vid ett tillfälle. Sen fick jag den här typen av "varningar" så länge datorn var vid liv. Fanns säkert ett sätt att få bort det, men jag orkade inte.![]()
Haha, tur det!Såååå gammal är jag nog inte.Länkar lämnas utan åtgärd.