Visa din/a bilder!!

Sv: Visa din/a bilder!!

fler bilder:
22514911.jpg

22514929.jpg

22515069.jpg

22515081.jpg

22515172.jpg

kommentera gärna

Andra bilden på hunder är kanonbra. Härligt när man kan se vattenstänken så tydligt.

Fy vad mycket flugor. :crazy: Tyvärr så förstör dom bilderna. Den sista bilden var bäst tycker jag, fast den var lite suddig.

Fy vad mycket flugor. :crazy: Tyvärr så förstör dom bilderna. Den sista bilden var bäst tycker jag, fast den var lite suddig.

Jag vet :( Flugor borde utrotas eler åtminståne inte vara så många. Har dock inget ps heller så kan ej fixa bilder där.
Hagarna där hästarna går är ganska öppna och nära vatten så det finns ganska mycket flugor plus att det går kossor i en hage i närheten så då dras det ju dit mer flugor.

Inte för att jag har med det att göra men varför har dom då inte flughuva? Den ljusa ser helt förstörd ut i ögonen. :(

Det är iofs lätt att ta bort flugor i ps men kanske inte när det är såå många.

Inte för att jag har med det att göra men varför har dom då inte flughuva? Den ljusa ser helt förstörd ut i ögonen. :(

Det är iofs lätt att ta bort flugor i ps men kanske inte när det är såå många.

vet inte varför dem inte har de, men då är det runt 55 ridskolehästar som det skulle behöva köpas flughuvor till och det skulle bli lite dyrt skulle jag tro.
Och så skulle dem säkert åka av stup i kvarten och så. Just nu går dem på bete dygnet runt. Ridskolan öppnar den 11 augusti.

Jag älskar att fota, men kan absolut ingenting om fotografering :o
Är därför väldigt tacksam om jag får lite tips :)
Nikon D40 har jag.

22561304.jpg

22175696.jpg

21551736.jpg

Liknande trådar

Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
2 026
Senast: Roheryn
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 380
Senast: Nahar
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Lii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Tappar hår, panik

Hund, Katt, Andra Djur