Visa hinder på 110...

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare wannehavefun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 39
  • Visningar Visningar 3 831
Sv: Visa hinder på 110...

LA för D-ponny, ponnyn är 142,3 cm hög.

5-2.jpg

6-2.jpg

tanumreg021.jpg

tanumreg022.jpg

hoppa.jpg

Grym ponny !!! :love:

kl

komba-110-Eksjo-21-april-07.jpg

sista-110-Eksjo-april-07.jpg

Fratello-jfk-10-mars-07-ahi.jpg

Fratello-sista-omh-110-SRS-16-jun.jpg

Några bilder på 110 cm höga hinder.

Jag tycker att det ser ut som om du bör ge lite mer eftergift över hinderna.. spec på dem första bilderna... Annars är det en jätte läcker ponny du har ;)

Detta är en tråd där man ska visa bilder på när man hoppar hinder som är 110 cm höga, inte kommentera folks ridning. Skriv inte kommentarer när inte folk bett om det, det anses ohyfsat.

Haha ;)

Jag glömde att skriva att hon kanske inte ville ha komentarer. Men jag förstår vad du menar, man blir trött på sånna idioter :rofl:

Helt OT, men igår satt vi och pratade om gamla hästar i stallet. Och visst var din storhäst efter Fontain? För den stod nämligen här i stallet och var ägd av mina tränare, L och R N. :D

Var lite kul, vi har en ridskolehäst här hemma också som är efter honom. Men hon kanske inte är den snyggaste, men så sa en.. men han fick ju en fin avomma också.. vad var det den hette.. Sally Malone. För visst är det din häst? Tyckte det lät bekant när dom sa det! :p

Helt OT, men igår satt vi och pratade om gamla hästar i stallet. Och visst var din storhäst efter Fontain? För den stod nämligen här i stallet och var ägd av mina tränare, L och R N. :D

Var lite kul, vi har en ridskolehäst här hemma också som är efter honom. Men hon kanske inte är den snyggaste, men så sa en.. men han fick ju en fin avomma också.. vad var det den hette.. Sally Malone. För visst är det din häst? Tyckte det lät bekant när dom sa det! :p

hihi aa de e ju lilla sally :D
men dom kan bara ha haft henne ett kort tag, i princip bara fött upp henne. för de vi sedan köpte henne av hade haft henne sen hon var 6 månader bara..

Detta är en tråd där man ska visa bilder på när man hoppar hinder som är 110 cm höga, inte kommentera folks ridning. Skriv inte kommentarer när inte folk bett om det, det anses ohyfsat.
:bow::bow::bow:
Haha ;)

Jag glömde att skriva att hon kanske inte ville ha komentarer. Men jag förstår vad du menar, man blir trött på sånna idioter :rofl:

Kallade du just dig själv för idiot? Ditt lilla tillägg gör inte saken bättre. Du skulle alltså skrivit en kommentar om hennes ridning och sedan sagt "jag vet inte om du ville haft en kommentar, men här kom en ändå". ? Låter fel i vilket fall som helst enligt mig.. :crazy:

Nåja, isisen är klart sötast! :p

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 024
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 338
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 659
Senast: Mirtai
·
Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka