Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Faktiskt inte. Hon är ingen gottegris alls, och har alltid mat framme då hon bara preciiis äter det hon behöver när hon har fri tillgång. Hon får lite skinka varje dag, men det går på sån rutin att hon inte ens försöker tigga annars.
Bara för att dina djur är elaka små pälspåsar innebär det inte att min är det.
Men din katt är ju knäpp.
Fast söt är hon. Så länge inte mina hundar är med och hälsar på förstås, då åstadkommer hon ljud jag aldrig hört hos en katt förr.
Hehe, så där sociala är mina också. I går drog jag mig tillbaka till toa med en tidning i lugn och ro - och då kom den ene in med sitt favoritpåshandtag och släppte det på tidningen som låg på golvet: "matte, LEKA "
Trädgård & Växter En självgående Klippo med multcher. Drivning på framhjulen och knivar som finfördelar gräset så det "försvinner" i gräsmattan. :up: Bara...
Juridik & Ekonomi Jag tror du matats med skräckpropanganda?
Läs vad kloka @Görel skriver!
Socialtjänsten vill ingen illa och som hon skriver så sker...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...