A
Alpin87
Det kommer hela tiden upp en ''dialogruta för identifiering av interaktiva tjänster'' som vill att man ska öppna för ett program som inte kan visas på mitt skrivbord. Första gången gick jag in på det här och då blev skärmen först svart och sedan kom det upp en ruta som bara var att klicka bort och sedan kunde man komma tillbaka till ''vanligt'' läge. Innan dess blev skärmen svart en stund först. Väl tillbaka där måste jag starta om datorn för att internet ska fungera trots att datorn är ansluten. Jätteskumt 
Nu låter jag för det mesta den här rutan bara vara men klickar jag att den ska påminna om några minuter så gör den det.
Den slutar aldrig komma upp fast jag redan tryckt fram meddelandet. Verkar som om den skickar information hela tiden..
Blir galen på det här och vet inte vad jag ska göra.. Rädd för att datorn ska paja såklart..
Någon som vet vad det här är?
Nu låter jag för det mesta den här rutan bara vara men klickar jag att den ska påminna om några minuter så gör den det.
Den slutar aldrig komma upp fast jag redan tryckt fram meddelandet. Verkar som om den skickar information hela tiden..
Blir galen på det här och vet inte vad jag ska göra.. Rädd för att datorn ska paja såklart..
Någon som vet vad det här är?