Yes! I mittenDet är väl inne på hopparenan? Eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes! I mittenDet är väl inne på hopparenan? Eller?
Inte så kul att se. Hon som var riktigt rolig att se tidigare.Oj vad Danciera har tappat.
Första gången jag såg dem. Vilken potential! Älskar sekvenser där den är så uppe och lätt i kontakten. Hon försöker rida korrekt iallafall.Jättefin ritt av Therese och Navarro!
Såg bättre ut än i Falsterbo tyckte jag, och så himla glad över allt beröm Therese får för sin ridning med. Hon har (eller försöker ha) hästarna på sätet och rider så trevligt!
Vore lite kul se henne på en lite mindre och kvickare häst nån gång, men hon trivs nog med sina maffiga svarta hingstar
Jaaa och så fint han rider sin härliga superenergiska hästNi kan väl historien om Goldstrike?
Äääälskar detta ekipage
https://www.horseandhound.co.uk/features/olympic-dressage-jewels-goldstrike-866545
Nej, berätta? Fantastiskt ekipage. En stor favorit och så glad!! Jag har använt upp mina fria artiklar så kan inte läsa.Ni kan väl historien om Goldstrike?
Äääälskar detta ekipage
https://www.horseandhound.co.uk/features/olympic-dressage-jewels-goldstrike-866545
Jättefin ritt av Therese och Navarro!
Såg bättre ut än i Falsterbo tyckte jag, och så himla glad över allt beröm Therese får för sin ridning med. Hon har (eller försöker ha) hästarna på sätet och rider så trevligt!
Det gjorde han väl? Eller var det den andra svenskan? Han sa något om att "hon fick hjälpa hästen lite väl mycket i piaffen" eller något sådant när de skrittade ut från banan?Delvis knapp.Jag håller med om trevlig ritt och många förtjänster och jag såg inte allt men visst va det iaf en piaff med en synnerligen tråkig och hackande skänkel? Där tyckte jag gott att det kunde nämnts att det blev ansträngt.
Och jag älskade hur han när han var på tävling (och stod på box) använde sin ”papa” 24/7 för att varannan timme få gå ut och beta en timmeJag bytte till sambons dator för jag var så nyfikenVilken saga! Och går ute dygnet runt! Vilken kontrast till många andra.
Och jag älskade hur han när han var på tävling (och stod på box) använde sin ”papa” 24/7 för att varannan timme få gå ut och beta en timme
Härlig ryttare, fin häst och underbar historia!