sänds det på Svt? Skulle vara kul att se Rebecca som jag bara sett rida på foton och fina Navarro som jag såg första gången när Systrarna Elfstrand var där.10:45 är första svenska start med Rebecca och Johnnie
16:15 rider Therese och Navarro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sänds det på Svt? Skulle vara kul att se Rebecca som jag bara sett rida på foton och fina Navarro som jag såg första gången när Systrarna Elfstrand var där.10:45 är första svenska start med Rebecca och Johnnie
16:15 rider Therese och Navarro
Börjar 805 på kunskapskanalen.sänds det på Svt? Skulle vara kul att se Rebecca som jag bara sett rida på foton och fina Navarro som jag såg första gången när Systrarna Elfstrand var där.
Den kanalen jag aldrig hittar. Antar att Svt play sänder då oxå?Börjar 805 på kunskapskanalen.
Det gör dom.Den kanalen jag aldrig hittar. Antar att Svt play sänder då oxå?
Man blir så glad av att ha Mats som expert kommentator
Duktig, respektfull mot ekipagen men kan ändå bedöma på ett korrekt sätt (är GP domare) och förklara det så jag i soffan förstår att ekipaget trots att de inte ens når 60% gör bra saker även om resultatet är rätt dåligt.
Men NU saknar du väl att nån som kan räkna till 15 är expertkommentator?!Jag har redan skrivit in till dem.
Är så härligt att även vi nördar kan lära oss mer. Jag tror nämligen att de flesta av oss redan kan räkna till 15.
Tänkte samma sakMen NU saknar du väl att nån som kan räkna till 15 är expertkommentator?!![]()
(Mary Hanna)
Vart skriver man? Jag vill oxå skriva och berömma Mats så man kanske slipper tant smacksugen!!Jag har redan skrivit in till dem.
Är så härligt att även vi nördar kan lära oss mer. Jag tror nämligen att de flesta av oss redan kan räkna till 15.
Drog igång streamen när kanadensiskan var klar och blev nyfiken om Come Back De Massa har gulgen eller inte. HAN STÅR SOM FUX I ALLA SYSTEM??? Störde mig något otroligt![]()
Ja verkligen! väldigt fint ridet och fin häst. Han såg lite stark ut så hon hanterade det jättebra tycker jag.Jag tyckte Rebecka gjorde en väldigt stabil debut i mästerksapssammanhang!
Jag skrev i frågelådan i DUO appenVart skriver man? Jag vill oxå skriva och berömma Mats så man kanske slipper tant smacksugen!!