Vad sa han då?Gillar Mats jättemycket, men var det bara jag som hörde nåt barnförbjudet när australiensaren red?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sa han då?Gillar Mats jättemycket, men var det bara jag som hörde nåt barnförbjudet när australiensaren red?![]()
Skickar pm. Vet inte om man får skriva så härVad sa han då?
Håller med om Fame men som karl rider. Den sitsen.Tycker att Fame ser mycket starkare, säkrare och pampigare ut än tidigare! Bitvis kom halsen ut men hästen är verkligen naturligt byggd som en tekanna i fronten.
Tänker faktiskt gnälla på bakgrundsmusiken. Den är för pampig och stör mig.
Yes så har det varit i rätt många år. Just att slippa korta tygeln särskilt mycket tror jag är anledningen. Gjort liknande på Zacke som drog när jag kortade tygeln i början..Har ni sett hur några av ryttarna rider i ökade skritten? De har helt raka armar, ganska låsta i axlarna och tar hela rörelsen i midjan. Det enda jag kan komma på är att det är för att slippa korta upp tyglarna i upptagningen, någon mer som noterat detta och har någon teori?
Vad sa han då?
Nä, det var när australiensaren red. När de pratade om hans (ev) svenska flickvän.Han sa bara skit också när Invoice missade.
Han är inte så översvallande och inte riktigt lika slaviskt dyrkande av de stora namnen som Gunilla(?) där de inte kan göra något fel. Hur illa det än ser ut.
6-7 för harmoni är relativt låg poäng ändå. Jag har inte sett massor men tycker det varit väldigt fina händer ffa även på de lite sämre ekipagen.Satte på detta, tänkte det skulle bli kul att se om dressyren blivit mer harmonisk nu. Men näää så besviken jag blev, kollade James Connors ritt och det var ju en tydligt obekväm och ihopdragen häst med en orolig mun. Det är alltså den första ritten jag såg, är han ett tråkigt undantag eller räknades det som en harmonisk häst? Den fick ändå en 6-7 för harmoni, kan inte riktigt se det??
Klippet de visade från 2022 gör att Mats blir ännu bättre![]()