Emtherlia 6 Sept 2014 #403 8 ekipage, hur lång tid kan det ta tro? Hade ju varit typiskt om han hoppade precis när jag ska hämta mamma.
8 ekipage, hur lång tid kan det ta tro? Hade ju varit typiskt om han hoppade precis när jag ska hämta mamma.
aida 6 Sept 2014 #405 Fy tusan vad jag börjar bli nervös.. tycker att det trillar väl många bommar för många. Måtte Roffe kunna hålla ihop detta! Usch fall, otäckt! skönt att det såg ut att gå bra
Fy tusan vad jag börjar bli nervös.. tycker att det trillar väl många bommar för många. Måtte Roffe kunna hålla ihop detta! Usch fall, otäckt! skönt att det såg ut att gå bra
Bluefish 6 Sept 2014 #406 Nämen usch Tråkigt för Frankrike. Skönt med en ryttare som är på benen direkt åtminstone!
N nickan1 6 Sept 2014 #407 Ja så trist när det slutar som det gjorde för henne. Daniel Deusser leder med 4,70 då alltså.
Bluefish 6 Sept 2014 #409 Och det drar ihop sig till Roffe, efter några snöpliga fel för Rodrigo. 2 nu då.
Bluefish 6 Sept 2014 #411 Tycker det ser ut att gå långsamt öht, han verkade vilja bryta av redan mellan 3an och 4an.
Labelleepoque 6 Sept 2014 #417 Ååh,håller tummarna!! Fytusan får sendrag eftersom jag spänner vaderna i varenda språng..