VM i hoppning

Verkligen fin häst!

Kollade upp den, och såg att han hoppade 10-9 på treårstest och bara är tio år. Det ska bli vansinnigt spännande och se hur långt de kan gå. Som avelsintresserad tycker jag också att det är intressant att se att hästar som får höga betyg på våra tester sedan lyckas prestera på högsta nivå.

Kanske dum fråga, men hur mycket längre än en VM-final KAN de gå?
 
Hoppas bara Fredrik kan behålla Coldplay över OS iaf. Samtidigt förstår man att det är lockande att sälja när det kan trygga ekonomin långt framåt. Kanske VM gör att han kan hitta sponsorer som Peder eller Malin.
 
Hoppas bara Fredrik kan behålla Coldplay över OS iaf. Samtidigt förstår man att det är lockande att sälja när det kan trygga ekonomin långt framåt. Kanske VM gör att han kan hitta sponsorer som Peder eller Malin.
Det är inte han som äger hästen - SVT har ju lyckats tala om vem som äger PEders hästar ungefär hundra gånger men inte nämnt Cold Plays ägare en enda gång. Oavsett vem som äger så en försäljning nu skulle nog trygga säljarens ekonomi för resten av livet - hade den varit min hade jag sålt
 
Det är inte han som äger hästen - SVT har ju lyckats tala om vem som äger PEders hästar ungefär hundra gånger men inte nämnt Cold Plays ägare en enda gång. Oavsett vem som äger så en försäljning nu skulle nog trygga säljarens ekonomi för resten av livet - hade den varit min hade jag sålt
Han är väl delägare? Det säger ju startlistan iaf.
 
Det är inte han som äger hästen - SVT har ju lyckats tala om vem som äger PEders hästar ungefär hundra gånger men inte nämnt Cold Plays ägare en enda gång. Oavsett vem som äger så en försäljning nu skulle nog trygga säljarens ekonomi för resten av livet - hade den varit min hade jag sålt

Det är Fredrik som äger Coldplay tillsammans med familjen Ingvarsson men det är Fredrik som har sista ordet. http://www.hallandsposten.se/sport/tunga-bud-på-cold-play-efter-jönssons-succé-1.9257086
 
Jag hade sålt direkt, alltså Fredrik har ju liksom inga pengar att tala om, är ju inte så att han har HM i ryggen. Om det nu handlar om 50 mille som jag läste någonstans så kan det ju förändra många människors liv och trygga både det ena och andra i framtiden. Men det beror ju på hur man värderar saker och ting givetvis dvs om man vill vara med och rida däruppe i toppen nu, eller om man tror man kan ta sig dit igen på andra hästar.

Är ju jättesvårt att sätta sig in i den situationen. Jag hoppas ju han behåller och rider vidare!
 
Jag hade sålt direkt, alltså Fredrik har ju liksom inga pengar att tala om, är ju inte så att han har HM i ryggen. Om det nu handlar om 50 mille som jag läste någonstans så kan det ju förändra många människors liv och trygga både det ena och andra i framtiden. Men det beror ju på hur man värderar saker och ting givetvis dvs om man vill vara med och rida däruppe i toppen nu, eller om man tror man kan ta sig dit igen på andra hästar.

Är ju jättesvårt att sätta sig in i den situationen. Jag hoppas ju han behåller och rider vidare!

Man kan ju hoppas att en storsponsor dyker upp nu efter framgången i VM
 

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 308
  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp