EM i Rotterdam, hoppning

Jag tyckte att jag läste "ETA" på ena tjejen, så det kanske var PETA. *spekulerar *
Som sagt, idioter i vilket fall. Hur jävla dum kan man bli.

Önskar att de hade plockat bort hans tidsfel, klart de kom av sig...
EK stod det ju på ena tjejen iaf. Tvivlar på PETA.
 
Kändes väntat att en bom skulle ramla för Peder, var ju i en del i första rundan. Tycker Henrik hade "förtjänat" en individuell medalj. Så många fina rundor (minus vattnet då).
 
35620

På SVT Sports fb-sida kan man se lite. ”Equestrian shows are cruel” and ”stop horse slaveri” :meh:
 
Jag tyckte att jag läste "ETA" på ena tjejen, så det kanske var PETA. *spekulerar *
Som sagt, idioter i vilket fall. Hur jävla dum kan man bli.

Önskar att de hade plockat bort hans tidsfel, klart de kom av sig...

”Vegan strike group” ser man att det står på en bild. Går man in på deras fb-grupp är även aktivisterna/huliganerna med på flera bilder.
 
Intressant resonemang angående antalet rundor.
Personligen tycker jag det är en dag för mycket.
Vettigt upplägg anser jag vara:
Dag 1: Tidshoppning
Dag 2: Laghoppning Final
Dag 3 (eller 4): Individuell Final
Vad anser ni?
Bra ordning ! Och ta bort det konstiga sättet att räkna, finns ju en hel del bedömningar man kan använda sig av 🤔
 

Liknande trådar

Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
466
Hoppning Snart dax! Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer...
40 41 42
Svar
833
· Visningar
56 565
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlan, para-dressyr, dressyr, hoppning och körning. Här är svenskarna att hålla koll på under veckans Europamästerskap i ridsport –...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp