JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Von Eckermann får låna Beerbaums häst till EM
(Aftonbladet) En sån grej är värt mer än pengar" Hoppryttaren Henrik von Eckermann, 30, jobbar hårt hos flerfaldige guldmedaljören Ludger Beerbaum, Tyskland. Det lönar sig. Som bonus får han låna chefens häst till EM i Madrid. - En sån grej är värt mer än pengar, säger svensken. Ludger Beerbaums hingst Coupe de...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Första gången jag såg Henrik von Eckermann var på EM 2009 i Windsor.
Han var 27 år och gjorde sitt första mästerskap. Hästen hade han...
Hästnyheter
Henrik von Eckermanns nya stjärna Cantinero är troligen redan säkrad för Sverige i OS, trots att den ägs av Qatar.
Detta tack vare...
Hästnyheter
Podden träffade världselvan Henrik von Eckermann innan han knep andraplatsen i Falsterbo Grand Prix. I intervjun berättar han om sin...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann lämnade över sin EM-häst Coupe de Coeur till chefen Ludger Beerbaum när han själv fick ta över tyglarna på Gotha...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag badade ihop med yngsta dottern igår. Det va inte varmt, men första chocken är värst sen går det rätt bra 😅
Idag började jag dagen...
FengurLaugar
2 minuter sedan
Svar: 710
Visningar: 20 640
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Utan att på ngt sätt försvara Ebbas beteende, det lilla jag sett tycker jag hon verkar svår. Men jag tycker att konflikten kring att hon...
mamman
19 minuter sedan
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Blev 5 km löpning med hundarna nu på morgonen :) Ikväll ska jag träna på ovalbanan med dotterns häst.
FengurLaugar
23 minuter sedan
Svar: 1 655
Visningar: 52 606
Allmänt