Vuxenpyssel

Sv: Vuxenpyssel

Rosie Flows colouring book!!! Men den är slutsåld :(

Vilken bra sida! jag tycker alla verkar kul, även dom som bara är mönster.

Vad sugen jag blir på att sticka ut och köpa nya tuschpennor!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vuxenpyssel

Ja visst blir man sugen.
Rosies är nog lite för svårt för mig. Man ska ju måla dit armar, ben och huvud. Tror inte jag klarar nåt av det. Får bli streckgubbar då:p.

Ska definitivt beställa, ska bara bestämma mig först. Vill ha alla:o

När jag var liten var tuschpennorna jättebra, kommer ihåg och har kvar nån gammal teckning med. (eller inte jag, men farmor har kvar gamla påskteckningar) Men för några år sen när jag skulle köpa present till en släkting så blev det bland annat tuschpennor, och sen fick man ju vara med och måla... och det var den sämsta skiten jag varit med om. Färgen räckte inte ens till en teckning!!:eek:

Någon som vet var man köper bra färgpennor? Om det är någon som målar mycket eller har barn eller så:angel:
 
Sv: Vuxenpyssel

Håller absolut med. Jag har köpt tuschpennor några gånger i vuxen ålder och de torkar ju ut direkt, lite kludd och sedan är det bara att hutta pennan.

De jag hade som barn räckte hur länge som helst och de torkade inte ut av att inte användas.
 
Sv: Vuxenpyssel

Håller absolut med. Jag har köpt tuschpennor några gånger i vuxen ålder och de torkar ju ut direkt, lite kludd och sedan är det bara att hutta pennan.

De jag hade som barn räckte hur länge som helst och de torkade inte ut av att inte användas.

Det stämmer på pricken! Säkert nåt bra men miljöovänligt ämne som de måstat slopa.
 
Sv: Vuxenpyssel

Rosies är nog lite för svårt för mig. Man ska ju måla dit armar, ben och huvud. Tror inte jag klarar nåt av det. Får bli streckgubbar då:p.

Ja men var det så? Jag tyckte det var lite dåligt förklarat. Men jag tänkte att man kan väl skita i att måla dit hövven och bara färglägga de fina kläderna! :d
 
Sv: Vuxenpyssel

Jag såg först inte att de fanns på den hemsidan så jag googlade och då kom en annan sida upp och där stod det att man målade dit armar och sånt. Men det gör man ju som man vill. Klart man kan färglägga kläderna om man inte vill måla de andra.;)
 

Liknande trådar

Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: monster1
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 146
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 645
Senast: lundsbo
·
Äldre För snart 1½ år sedan skapade jag en tråd för att få svar på vad orsaken var till samlingar av ljus, blommor och dekorationer vid...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 359
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp