Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett väldigt trevlig sto efter honom som ska betäckas i år. Det är en väldigt snäll och lätthanterlig dam av det ädlare slaget men ändå med bra storlek, hon är lite över 170.![]()
Ja nu vet jag inte om jag läser ditt inlägg fel eller om du läst mitt fel. Men det här fina stoet är efter Warsteiner och kommer att betäckas med Santiago i år.
Att jag sedan på grund av henne har väldig besluts ångest när det gäller en del av mina andra ston och om de ska betäckas med Warsteiner är ju en helt annan sak. Men både hur hon är och priset på honom gör det ju väldigt frestande.![]()
Roligt att du tycker om henneAha, då läste jag felLäste det som att du väntade ett föl e Warsteiner med det stoet men nu när jag läser lite ordentligt så ser jag ju vad det står
Hursom är det en enormt vacker häst du har
Jag tycker du ska satsa på Warsteiner, iallafall till någon av de andra om du vill ha mitt råd
![]()
Intressant, förstår jag dig rätt om du alltså menar att det är väldigt låg/ingen arvbarhet på temperamentet? Dvs att man kan bortse från den faktorn när man väljer hingst eller väljer häst, eftersom faderns temperament ändå inte kommer att nedärvas till avkomman?