Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha min första rad fick jag igårkväll efter vi röstat ut q4 ;)
ja jag tyckte jag satte den fint, det snatteriet;)
jag fick veta att ängeln skyddade LenaH så då var det uppenbart vad hon hade för roll
det var synd att jag inte fick sno skyddet av henne som jag tänkte
men hade nog inte fått med mig lyan ändå, då de ju trodde Lena var ficktjuven....:angel:
 
Och för mig och cirkus tror jag LenaHs roll var den första vi listade ut. :rofl:

Med missat käk i första var jag ju övertygad om att fio fått lyan att försöka käka Lena. Den övertygelsen blev en avgörande pusselbit när jag satt och funderade på saken på väg hem en dag. :rofl: Nåja, slutsatsen var ju rätt.
 
Jag är lite nyfiken på varför lyan aldrig gav sig på mig. Jag var lika förvånad varje gång någon annan blev käk. :confused:

Och varför var det ingen utom cirkus som höll med mig om att thoora var skum? :arghh::D
 
Vad trodde ni om mig, i lyan? Ängel Lr nattvakt? (Telefonen ville skriva nattvard eller kattvakt...:p)

Vi misstänkte nattvakt eftersom vi trodde att ängeln skyddade Klara som var ett så givet mål, äckligt godförklarad som hon var. :p Dock snuddade vi vid tanken att du skulle vara tjuven, men när vi fick Snurrfian serverad så släppte vi det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 124
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 199
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 764
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp