Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sedan trodde jag i min enfald att någon skulle fatta min roll när jag gick efter Paddington som hade noll och inget emot sig. Men nä, då var jag plötsligt skum! :mad:

Sedan försökte jag vara supernoga med att inte hinta, vilket blev extra svårt när någon var så tvärsäker på att ingen ond siats. :banghead:

Jag trodde ju snurris skulle fatta det eftersom hon visste att paddan var siad och själv kommenterade att du riktade in dig så på paddan :rofl:
 
Ha ha och jag tror inte ens jag noterade det - jag reagerade mest på Lobelias ovilja att ändra rösten med avseende på att Snurrfian inte borde röstat på glömmerallt som förste man.
det var ju en del av det som var så kul:p
att du gick så all in att du inte ens insåg att det var jag som fick dig dit
:angel:
 
Det värsta var ju att jag när jag vaknade kom på att @Blacksmithfarm måste vara god, (även om det nu var en dröm som sa det..så var det pga något du skrev Bsf) går in i leken och ser att jag var uppäten. Suck. Och sen blir hon lynchad :( Men spöket var duktigt och röstade på FiaM redan då! :angel:
Däremot så fattade jag inte att du var byfåne @Habina trodde du var ulv ganska länge :/

Tack för en rolig lek och speciellt till @Niyama & @Gabby_Ossi och såklart @glömmerallt så jag fick spöka och någon att prata med. Så ensamt att vara god!!
 
Du godförklarade mig rätt bra ändå. Det var bara din tvilling som inte trodde på mig ;)

Jag visste dessutom att tjuven hade koll på min identitet och inte skulle råga välja "fel" av misstag.

Nä, jag var säker på att du var ond. Cirkus fick tvinga mig att försöka godförklara dig. Det var inte lätt att försöka komma på hur jag skulle göra det. :D

Det var jätteroligt att vara tvilling med en så duktig spelare som cirkus. :love:
 
@quarter4ever du får fråga @LenaH hur man bäst hintar till lyan :D
har aldrig spelat ensam ond i en lek ,
jag suger uppenbarligen:o
detta är min 6:e lek (tror jag)
och angående mina något mindre inlägg (:angel:)
så är det helt sant att jag haft för mycket annat som tagit plats , då mitt sto kastade i tisdags natt.
Har väl inte kunnat göra så bra ifrån mig pga det heller som jag annars kanske kunnat....
 
Senast ändrad:
Att vara helt ensam ond måste vara jättesvårt! Jag visste ju iaf vilka alla ulvarna var, då är det ju lätt att följa efter :angel:

Ja det svåraste var att inte veta vilka som var vad
Sedan var jag tvungen att verka tilräckligt god så inte alla skulle misstänka mig
men samtidigt inte FÖR god så ulvarna käkade mig:crazy:

Och lika åt andra hållet
inte för mycket på de ondas sida så jag lynchades
men samtidigt tillräckligt för att lyan skulle hitta mig:banghead:
 
andra höjdpunkter för mig:

den hade jag jätteroligt åt att skriva :D:p
Och jag tror att @Niyama hade ganska roligt hon med;)



Och ang Lilltess funderingar på min kommentar
"Jag kan garantera att jag letar ulvar"
så självklart var det en hint till lyan...
är förvånad över hur lite mothugg jag fick på den!
Hade ångest över den lääänge....

Jag förstår inte alls hur ingen annan kunde reagera på det :o
 
Ja det svåraste var att inte veta vilka som var vad
Sedan var jag tvungen att verka tilräckligt god så inte alla skulle misstänka mig
men samtidigt inte FÖR god så ulvarna käkade mig:crazy:

Och lika åt andra hållet
inte för mycket på de ondas sida så jag lynchades
men samtidigt tillräckligt för att lyan skulle hitta mig:banghead:

det var därför som du var så återhållsam :D
 
åh jag var så säker på att cirkus var magikern!
Där sprack det jag tänkte ut....
Mest nöjd med att jag fick cirkus och Lobelia i luven på varandra:banana:
Var väldigt kul den dagen fram till koppen kom och förstörde min skrattfest!
Och tyvärr lyssnade ni ju på henne- då grät jag av ilska och besvikelse :arghh:
Och var ju också så nöjd med att snurris hjälpte till med misstro mot Lobelia
Min tanke var att försöka få bort fokus på FiaM och Mirtai, vilka jag ju trodde vara ulvar
Thoora var jag osäker på hade henne länge som tvilling.....
Sedan tänkte jag att om jag låter mig offras så kanske ulvarna skulle haka på där och rösta ut mig ockå
och kanske lyckas bli lite mindre misstänkta på köpet, Mirtai hoppade på det tåget med viss frustration såg jag:o
Skitsvårt att spela ensam ond ju!
Jag får lära mig bättre på att luras, det gick sådär denna gången :o
;)

jag tjuvade från dessa ( i turordning,ser att niyama fick det lite fel från sitt minne ur huvudet)
1) Klara
2) Lobelia
3) Cirkus
4) Lilltess
hade lagt in om att tjuva från lenaH i den lynchen jag åkte
Och tänk dig Koppen om jag lyckats få med dig att misstänka Lobelia:)
Fast när jag väl såg att jag började få dig på krogen så hade jag agnat den väl bra för mig själv sas....
Och de andra, så hade jag tänkt att bjuda lyan på en änglalik middag:)


:D:p
Du fjorde ett bra försök dumming ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
862
· Visningar
9 914
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 752
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 847
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp