Wazapp för N9

Mell

Trådstartare
Nu vet jag visserligen om "Datorer" forumet men jag försöker i alla fall om det skulle finnas någon som kan hjälpa mig.
Jag har laddat ner meego versionen av whatsapp, wazzap och allting gick bra tills jag skulle få den tresiffriga verification coden för den säger bara failed too many eller något liknande. Jag vet att det går att få att fungera för min kompis som också har en N9a hade inga problem.
Jag har googlat runt massor och ser att andra haft samma problem men jag hittar ingen lösning, någon som kan hjälpa mej? :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 865
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 112
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb Jag jobbar på en IT-avdelning inom offentlig sektor. Jag har hand om kundtjänst via telefon vilket innebär att medarbetare ringer till...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: gillaj
·
Småbarn Här på forumet finns ju människor med olika erfarenheter, och jag skulle vilja ha lite hjälp och råd från er som har erfarenhet av... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 196
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck