Weekendresor?

Underbart med alla svar!! Resan blir under sommarlovet, i Juli, eftersom hon har sommarjobb dessförinnan och vi vill iväg nånstans efter det. Vi ska till UMEÅ också :D:heart
 
Det beror ju på vad en tycker om. En tur till Island kanske? Flyget tar inte såå lång tid, åker på ni på en torsdag eller fredag (beroende på längd på weekend) så kan ni börja med att åka direkt till tex Blue Lagoon (dyrt, kanske inte värt det men häftigt), sen ta en heldagstur på häst dagen efter där ni rider fort-fort längs en svart lavastrand, sen går ni ut i Reykjavik på kvällen och äter gott och sen finns sjukt massa annat att hitta på med om det finns dagar över i planeringen :D
 
Vi har nog väldigt olika smak helt enkelt. Jag menar, alla jag känner som varit i Tel Aviv säger att det är en helt okej stad men ingen är så till sig som du är. Det är ju individuellt vad man fastnar för.

Vad jag gör där? Äter, går på klubb, hänger på nån bar, promenerar, dricker drinkar, går på museum, badar, hänger, sitter på nån uteservering i timtals och umgås. Madrid är så sjukt trevlig stad att hänga i.

Och alla mina bekanta som varit där ÄLSKAR Tel Aviv! Vi är nog olika som du säger! :D
 
Berlin
Edinburgh
Prag
Hamburg
Lissabon (inte varit där själv sen barnsben men en stad som snurrat i huvudet länge nu)
Riga
Tallinn (positiv överraskning!)
 
Skottland är rätt trevligt Edinburgh, Glasgow mm
Ja kom hit för tusan! Glasgow är underskattat som destination tycker jag, särskilt med tanke på hur nära Edinburgh det ligger. Det är mycket lätt att slå två trevliga flugor i en smäll på det viset! Ni kan få bo i vårt gästrum och betala i form av serieböcker ifall ni vill ;) @Lena Furberg

Annars slår jag ett slag för Budapest och Nice! Det kan dock vara på gränsen till för varmt i juli, det beror på hur känsliga ni är.
 
Ja kom hit för tusan! Glasgow är underskattat som destination tycker jag, särskilt med tanke på hur nära Edinburgh det ligger. Det är mycket lätt att slå två trevliga flugor i en smäll på det viset! Ni kan få bo i vårt gästrum och betala i form av serieböcker ifall ni vill ;) @Lena Furberg

Annars slår jag ett slag för Budapest och Nice! Det kan dock vara på gränsen till för varmt i juli, det beror på hur känsliga ni är.
JAG vill väldigt gärna till Skottland; yttre Hebriderna ligger i min bucket list! Vet inte vad dottern säger om det, dock..... Men tack i alla fall!!!!! Hur många böcker vill du ha?
 
Jag säger Barcelona (tapas, bubbel, bad!) eller London (afternoon tea, promenader i parkerna, shoppning) :love: Edinburgh är ju också fantastiskt fint. Klurar själv på en resa till Lissabon framöver.
 

Liknande trådar

Hundträning Min mamma gick plötsligt bort i söndags och jag har därför hennes 4-åriga mittelspitz hos mig just nu. Han har i princip aldrig lämnats...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 401
Senast: Vassi
·
Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
3 940
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 117
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp