Är de inte lite vita i en vampyrs bekännelser?Men denna gången letar vi inte efter graå varelser. Eller vilken färg har vampyrer?
Fast om du frågar Twilight så glittrar de i solskenet (
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de inte lite vita i en vampyrs bekännelser?Men denna gången letar vi inte efter graå varelser. Eller vilken färg har vampyrer?
Är de inte lite vita i en vampyrs bekännelser?
Fast om du frågar Twilight så glittrar de i solskenet () så hoho, kan alla vara snälla och ställa sig i solskenet så kan vi se vilka som glittrar? Busenkelt att hitta dem då!
![]()
Om det är Brad Pitt eller Tom Cruise då?Men då kan jag inte sova ju
Kommer drömma om vampyrer som kommer och slukar mitt blod om nätterna![]()
Vi hoppas att solen kommer fram över Buke och Hellmouth imorgon.Ännu lättare i byffy. Då är det bara att ställa vampyrerna i solen så brinner de upp![]()
Eeh... alltså... Jag har sett nån Draculafilm...Och här kommer den obligatoriska frågan
Vilken vampyrserie är den bästa och varför?
Om det är Brad Pitt eller Tom Cruise då?![]()
Ännu lättare i byffy. Då är det bara att ställa vampyrerna i solen så brinner de upp![]()
Är det den med två bröder..?Eeh... alltså... Jag har sett nån Draculafilm...
Fast jo! Om man kan få undantag från seriegrejen så äääälskar jag The Lost Boys!![]()
Pja, det är två brödrapar men jag tycker the Frog brothers är mest underhållande.Är det den med två bröder..?
åh men då blir detta ju en barnlek! kan vi be om få ändra DL tid till den ljusa delen av dygnet?Ännu lättare i byffy. Då är det bara att ställa vampyrerna i solen så brinner de upp![]()
Bukes snabbaste lekåh men då blir detta ju en barnlek! kan vi be om få ändra DL tid till den ljusa delen av dygnet?![]()
Japp, men Habina började spela innan Lilltess så hon ärvde det från Habina![]()
Kunde jag inte fått ärva något bra??![]()
Du är ju med 2 gånger i var lek...Kunde jag inte fått ärva något bra??![]()
Och här kommer den obligatoriska frågan
Vilken vampyrserie är den bästa och varför?
Jag undrar om det ens finns något bra man kan ärva i ulvlekarKunde jag inte fått ärva något bra??![]()
FjäääskigtHar inte sett en enda, så jag måste svara Hellmouth feat. Mirtai.
Den interaktiva, internetbaserade versionen...
Åh, jag tror att jag har den filmen på dvd! ... Tyckte att den inte var så bra allsPja, det är två brödrapar men jag tycker the Frog brothers är mest underhållande.
Jag tror man måste vara typ 14 när man ser den första gången för att förstå dess kvaliteter...Åh, jag tror att jag har den filmen på dvd! ... Tyckte att den inte var så bra alls![]()