westernsadel Costner

sthu

Trådstartare
Ja, jag vet vad många här tycker om billiga sadlar. Men jag har itne råd med mer, såvida jag inte sparar ett par år. Och då har väl hästen hunnit gå och bli för gammal för sitt eget bästa..

I vilket fall. Costner sadel. Är det någon som använder en sådan?
Hurdan häst passar den på?

Min lilla kille är rätt bred, platt rygg och ingen manke att tala om. Har en Simco Lucky S till honom nu, men den känns nästan lite smal.. Är Costner bredare?
Pratade med en säljare som sa att ja, den borde passa utmärkt på en fjording/island, men å andra sidan skulle hon ha mer än nypris för sadeln, så jag vet inte om jag vågar lita på henne. Slänger upp en bild (en dålig en, jag vet). Den är tyvärr inte helt ny..
http://i33.photobucket.com/albums/d81/sevenseasofryhe/PICT0031.jpg
http://i33.photobucket.com/albums/d81/sevenseasofryhe/PICT0009.jpg
Om någon kan hjälpa mig, PMa gärna. Skulle bli hemskt tacksam!

Sv: westernsadel Costner

Jag har en randols western till min fjord, har snackat med de på grand prix om costner sadeln har för mig den inte va så bred, det är väl källquist. de rekomendera bomlöst i stället typ

Till mig sa de bara att de inte visste, så där hade jag inte mycket hjälp heller. Jaja, jag får väl leta vidare..

Ingen mer som vet något? Inte ens bom? Inte ens de som tillverkar sadelf*n verkar ju ha nån koll.. Det är ju ändå väldigt viktigt!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 383
Senast: mackan
·
Utrustning Ja, ännu en sadeltråd :wtf: Jag vet att alla hästar ser olika ut i ryggarna, men nu ska jag generalisera lite. Ni med PRE hästar...
Svar
9
· Visningar
3 780
A
Hemmet Jag lovade ju i ett svagt ögonblick att posta bilder på förvandlingen. Tid har det tagit för är inte kroppen okej så måste det få ta tid... 2
Svar
23
· Visningar
3 554
Senast: avslutat medlemskap
·
Utrustning Hej! Har letat sadel ett tag nu till min ponny, men tyvärr utan framgång. Haft problem med en skum hälta hela hösten (som visade sig... 2
Svar
31
· Visningar
5 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka