Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Whamageddon startar först den 1 dec, så har du inte hört originalet efter sista november så klarade du dig.Jag klarade mig inte ens till december
Nån kollega drog igång Last Christmas redan 25 NOVEMBER.
Däremot är jag o-jöbackad i år! Ha!
My god - Du Vann!!Varken Jöback, Wham eller Carola i december.
Hört den hade jag men vad wammad betydde visste jag först häromdagen... notis to my self till nästa år. Den låten hör jag ju typ hela tiden........Alltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute
och jo jag har säkert hört den någon gång men vet inte vad det är
LAAAAAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEARTAlltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute
Det är ju nästan så jag måste googla den... fast kanske inteLAAAAAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART
BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAAAAAY
THIS YEAR, TO SAVE ME FROM TEARS I'LL GIVE IT TO SOMEONE SPECIAAAAAAL
typsådärpåettungefär
Jag älskar den så råkade whamma mig själv typ direkt då den låg i julspellistan men den kan vara väldigt... Lätt att få på hjärnanDet är ju nästan så jag måste googla den... fast kanske inte
Alltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute
Tack för pepp — har hört Wham på radion typ varje dag eftersom jag gav upp och tänkte att det var kört i alla fall.Whamageddon startar först den 1 dec, så har du inte hört originalet efter sista november så klarade du dig.
Har inte hört den denna december.