S
skejtgrl
Någon mer än jag som köpt det? Vad tycks?
Jag har haft det i en vecka och har iallafall inte lessnat än
Det är kul för man får göra ett Body Test varje dag, där man kan se sitt BMI och vikt.
Har iallafall inte gått upp i vikt denna vecka, hehe, faktiskt gått ner lite, men om det bara beror på att det är vätska som minskat eller om det faktiskt har med träningen att göra vet jag inte.
Känner en kille som också köpt ett Wii Fit och han gick ner 2 kg på en vecka, men så "spelade" han rätt mycket också.. men ja, jag vet inte..
Är skeptiskt till sånt här men jag ska bannemej fortsätta min hemmaträning!
Det är ju kul när det går neråt iallafall, även om det bara är några få kilon som jag vill ha bort!
Hur går det för er andra som wii fit:ar? Vilka är era favvoövningar?
Slår ni mitt rekord på backhoppningen? Jag har 355 meter
Jag har haft det i en vecka och har iallafall inte lessnat än
Det är kul för man får göra ett Body Test varje dag, där man kan se sitt BMI och vikt.
Har iallafall inte gått upp i vikt denna vecka, hehe, faktiskt gått ner lite, men om det bara beror på att det är vätska som minskat eller om det faktiskt har med träningen att göra vet jag inte.
Känner en kille som också köpt ett Wii Fit och han gick ner 2 kg på en vecka, men så "spelade" han rätt mycket också.. men ja, jag vet inte..
Är skeptiskt till sånt här men jag ska bannemej fortsätta min hemmaträning!
Det är ju kul när det går neråt iallafall, även om det bara är några få kilon som jag vill ha bort!
Hur går det för er andra som wii fit:ar? Vilka är era favvoövningar?
Slår ni mitt rekord på backhoppningen? Jag har 355 meter

Senast ändrad av en moderator: