Sv: Wii Fit

Rocka rockring är rätt kul liksom springa :D

Sen är jag väldigt förtjust i bowlingspelet! Knäckte min bror förra helgen med 264 poäng...
 
Sv: Wii Fit

hur mycket kostar själva wii konsollen ungefär?

jag har aldrig ägt något dyligt men sugen på att införskaffa :)
 
Sv: Wii Fit

nintendo wii kostar cirka 2000-2500 kr skulle jag tippa på. Då får man med en dosa och standardspelet Wii Sports (med bowling, tennis mm).
 
Sv: Wii Fit

Jag är grymt sugen.

El-giganten skulle ha nå 50 års jubileum så jag tänkte dit och se om dom kanske ha nått erbjudande på de :)

Fast egentligen har jag inte råd i vilket fall som helst..
 
Sv: Wii Fit

Hihi, igår fick jag bekräftelse på att de skickat mitt Wii Fit paket till mig :banana:! Så idag eller i morgon kommer jag ha det hemma!

Rapport kommer efter första testet :D!
 
Sv: Wii Fit

Jag köpte mitt för ett par dagar sen.. Fanns bara 8 kvar (:eek:)
Har grym träningsvärk, så nog tusan funkar det alltid:D

Aerobic var roligast. Haha, speciellt "stepp" (eller vad de heter:D)
 
Sv: Wii Fit

ja, step hör till mina favoriter också, haha.
Jag har kört en del muskelträning nu den sista tiden, och man får rejält med träningsvärk!
Mamma var hit o tittade när jag spelade, och hon skrattade ihjäl sig nästan när jag var den där pingvinen och ska fånga fisk :D
 
Sv: Wii Fit

ja, den är kul :) rocka rockring är riktigt jobbigt faktiskt..
 
Sv: Wii Fit

Jag vill ha!
Men har varken ett wii eller pengar :(
men men får se on jag köper ett när jag får pengar
 
Sv: Wii Fit

Vi har haft det i en vecka ungefär. Skitkul men sååå jobbigt! Blir helt genomsvettig. :p

Boxningen är rolig och backhoppning och yoga är roligast! Jag har mycket bättre balans än min sambo. :D Lite tråkigt bara att jag hade 22 i BMI redan från början.
 
Sv: Wii Fit

Det låter som ett måste om man har Wii. Det får man nog införskaffa :D
Ett spel till som jag kan rekomendera är Guitar Hero. Det är super kul.
 
Sv: Wii Fit

Är lite sugen på att köpa mario kart också, har hört att de ska vara riktigt kul med ratten o så.

Mario Kart är super kul, men ratten är överskattad.

Kan tipsa om Mario & Sonic at the Olympic Games
Riktigt kul och även ansträngande för kroppen.
Ett Wii fit får det bli när plånboken tillåter:laugh:
 
Sv: Wii Fit

Här spelas det Wii Fit för glatta livet ;) Jag kör en omgång varje morgon och har så gjort sedan jag köpte det sista april - i alla fall alla dagar utan när vi tapetserade vardagsrummet och det var lite svårt att få plats bland allt "bös". Jag tycker väl inte det är riktigt lika kul som i början, men jag märker att det faktiskt gör en rejäl skillnad på kroppen. I sig promenerar också jag på kvällarna, men jag har fått ett helt annat flås! Dessutom blir jag inte alls så svettig som jag blev från början, nu blir jag varm men inte så det i princip rinner... haha. Jag börjar alltid med yoga, sedan ev lite muscle och efter det kör jag step-up, rockring (6 minuter) och sedan boxning eller jogging. Brukar köra ett pass på ca 30 minuter/morgon. Jättebra träning om man faktiskt inte har lust/ork/råd att träna på gym men ändå vill göra "något".
 
Sv: Wii Fit

*kl*

Åh en Wii Fit-tråd! Jag är grymt sugen på att skaffa "spelet" (fast jag tycker det borde heta träningsredskap :p ). Någon som fortfarande håller på?
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund att inte skapa den här tråden, men nu måste jag få skriva av mig. Har som ni vet fått en cockerspanielhane av mina föräldrar. Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 678
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp