Sv: Wii Fit

Japp :banana:! Inte lika frekvent som i början, då jag fått så mycket mer att göra på fritiden, men visst används det :D!

Otroligt skönt och roligt, tycker jag! Min favorit är rytmboxningen och yogan, det KÄNNS verkligen i kroppen när man gör övningarna :laugh:!
 
Sv: Wii Fit

Jag blir galen på boxningen för handkontrollerna registrerar ofta inte när jag slår. Jag måste göra något fel där för jag får bara inte till det. Synd, för det är superbra träning. Jag gillar rockringen också, blir helt slut i benen av det (och jag är ganska vältränad).
 
Sv: Wii Fit

Det har vi funderat på att köpa. Kul att höra så mycket positiva kommentarer om det. Högst troligt att det kommer införskaffas inom en snar framtid !
 
Sv: Wii Fit

Hej!

Min sambo fick en sån i födelsedagspresent i somras och har på 97 dagar gått ner från typ 89,3 kg till 78 kg idag.

Före wii fit var han en soffpotatis som endast tränade med mycket påtryckningar. Efter/under wii fit har han blivit en pigg, glad och träningstokig älskling som minskat nåt enormt runt midjan:-).. Mindre mys för mej, men vilken snygging!!

Själv har jag svårt att hinna "träna" eftersom jag har häst och jobbar typ jämt, men när jag hinner tar jag lite balans och yoga, för det är så skoj och känns skönt. Ffa yogan gillar jag, såå skönt med avslappning med "motion".

/ Lavinia
 
Sv: Wii Fit

Ååh! det verkar ju så kul!

Så fort jag sålt bort lite kraffs så ska jag absolut köpa ett wii + fit :)

Fast är det verkligen sant att man kan gå ner så mkt med att spela det?
helt sanslöst duktigt gjort iaf :eek: :banana:

Jag vet ju inte ens om jag kommer gilla det eller om det är kul, men man får väl hoppas att det både är superkul och om man kanske tappar nåt kg vore ju verkligen det bara ren bonus.
 
Sv: Wii Fit

haha hon nämde ju aldrig hur många timmar av dom däringa 97 dagarna han hade tillbringat framför spelet :p
han kanske har stått där halva dagarna ;)
 
Sv: Wii Fit

kl

Då vårat wii är chipat så laddar vi ner spel och har provat väldigt många mario galaxy slår alla än så länge. Grymt bra och välgjort spel, som man kan spela i en evighet men nu har vi äntligen varvat det :banana:
 
Sv: Wii Fit

Finns det färdigchippade wii att köpa ngnstans?
Vet att jag hittade nån länk genom blocket (tror jag det var) om ett ställe som sålde wii med chip och de vanliga tillbehören,
hittar dock inte länken nu när jag väl behöver den. :(
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund att inte skapa den här tråden, men nu måste jag få skriva av mig. Har som ni vet fått en cockerspanielhane av mina föräldrar. Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 678
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp