Wilisias tråd

Alltså som ni säkert vet by now så har jag lyckats med inget mindre en två lårbenfrakturer på samma ben, men olika ställen. Först innan jul på en inridningshäst och sen prickade jag en stock på terrängbanen under årets första start precis när min sjukskrivning var över. Men jag tänkte plåga er med lite uppdateringar ändå. Jag hann ju göra lite innan jag flög av iaf!

Det här var det första terränginspirerande jag gjorde i år, på Max såklart. Nu har han precis landat i sitt nya hem i USA där han ska lära en 12 årig tjej allt han kan.

och här är det sista jag hann göra typ, ja förutom de tre hindren jag hoppade innan jag hann ramla på den andra hästen jag red. Det är alltså min nya häst My. 7 årigt sto efter Jeopardy med fullblodsmamma. Hon har tävlat upp till 120 hoppning, jag fick henne på försäljning innan jul och hon är fantastisk att rida, men inte till vem som helst. Händer lite väl mycket i hjärnan ibland, men hon passar mig perfekt så när jag sålde Max så köpte jag lika så bra henne. Nu får hon ta det lugnt en period så får vi se när vi kommer igång igen..

https://www.instagram.com/p/BSGsHXjh8Gr/

https://www.instagram.com/p/BSIR-gVBnYS/
Sigrid däremot som jag hann lufta på en hopptävling ska Chefen lotsa runt några tävlingar i år, så får vi se om jag lyckas sälja henne. Jag älskar att ha henne också!
 
Ja din lille krake, nu får du försöka ta det lite lugnt o krya på dig istället. Tids nog kommer du tillbaka och då har du ju en jättefin liten My som väntar på dig.
 
Har hittat min tråd igen!
Nu börjar det ju bli ett tag sedan, men jag tävlade faktiskt 4 hästar i Vinslöv:D My var såklart bäst och slutade på sina dressyrstraff som räckte till en 4:e plats. Nästa tävling blir Gärds och jag börjar redan bli sugen på att debutera 100-klass, men vi får se hur veckans terrängträning går:angel:
7414036_small.jpg


7414040_small.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
882
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 214
Senast: Gunnar
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 586
Senast: Time Lord
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp