Wilisias tråd

Neeej...

Fast man kan ju rida med enhandsfattning:devil:

Du får gärna tävla Grå med enhandsfattning! Jag ska hämta soffan med kuddarna oxå :angel: Rida hemma kan jag göra! Och köra ner honom till tävling till dig.. du har ju lejt bort dina hästar så du behöver ju nån :devil:
 
Du får gärna tävla Grå med enhandsfattning! Jag ska hämta soffan med kuddarna oxå :angel: Rida hemma kan jag göra! Och köra ner honom till tävling till dig.. du har ju lejt bort dina hästar så du behöver ju nån :devil:

Men absolut! Bara den har kuddar, Chefen blir så ledsen om hon måste rida alla hästar själv.
 
Du får gärna tävla Grå med enhandsfattning! Jag ska hämta soffan med kuddarna oxå :angel: Rida hemma kan jag göra! Och köra ner honom till tävling till dig.. du har ju lejt bort dina hästar så du behöver ju nån :devil:

Appappapp, min va först till Gärds iaf!

Hon har dessutom redan lärt honom hoppa smalhinder. Typ :rofl:
 
Hellre foten än handen!

Hmm, jag har faktiskt försökt hoppa fälttävlanshinder med bruten (just påbörjat ihopläkt) fot, och näe.... det rekommenderas inte! :meh:

Brott på ledkapseln till lillfingret gick däremot bra att tävla med i både hoppning och fälttävlan! :up:
 
Hmm, jag har faktiskt försökt hoppa fälttävlanshinder med bruten (just påbörjat ihopläkt) fot, och näe.... det rekommenderas inte! :meh:

Brott på ledkapseln till lillfingret gick däremot bra att tävla med i både hoppning och fälttävlan! :up:

Äsch det är bara att tejpa, det dumma med fingrarna när man ska hoppa är ju att man bryter fingrarna eftersom dom inte går att böja.. Typ
 

Liknande trådar

Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
857
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 021
Senast: Gunnar
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: Time Lord
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 946
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp