Windows live mail

mandalaki

Trådstartare
Programmet hämtar inte mail automatiskt, jag måste Skicka och ta emot. Var ändrar jag detta?

(Har googlat men hittar bara svar om Windows mail, inte Live, och det ser inte likadant ut.)

Sv: Windows live mail

Konton -> egenskaper -> Allmänt -> ska vara en markering vid "Inkludera det här kon...."

Kontrollera även "windows live mail menyn" -> alternativ ->epost ->Allmänt -> ska vara bockar vid de alternativ som passar dig (vid start och/eller sök efter xx antal minuter)

(windows live mail menyn är den blå längst upp till vänster bredvid start fliken, tyvärr vet jag inte vad det korrekta namnet är på den.)

Tack! Jag tycker att jag letade som fasen efter just sånt. Men jag ska kolla igen:bow:

Kontrollera även "windows live mail menyn" -> alternativ ->epost ->Allmänt -> ska vara bockar vid de alternativ som passar dig (vid start och/eller sök efter xx antal minuter)

Default var 10 min, det förklarar en del... tack:bow:

NY FRÅGA

Jag blir vansinnig på det jävla programmet....

Var finns mina kontakter? Har försökt överföra dem men det finns ju ingen adressbok överhuvudtaget i Windows Live Mail.

Jag hittade adressboken... Har dock inte lyckats importera utan skriver in i stället:grin:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
454
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 037
Senast: corzette
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur