Windows Movie Maker

MissOnly

Trådstartare
Blir galen snart! När jag ska försöka klippa ihop lite filmsnuttar på WMM så bara stängs det ner. Det går bra att lägga in 6 klipp/bilder/låtar, men när jag ska lägga till en 7:e så stängs det ner, utan förvarning. Har försökt ta bort programmet och ladda ner nytt osv, men inget fungerar. Nån som vet vad detta kan bero på?

Sv: Windows Movie Maker

Händer samma här, bara det att det hänger sig.
Har hänt på alla mina datorer, så tror jag (även den nya, virusscannade laptopen)

Undrar också om det finns nåt att göra eller om det är programmet som är kasst!

Jo jag tror inte det är virus, jag är jukt nogrann med sånt :p. Har varit såhär nästan ända sen datorn var ny..

Ingen som vet om det går att fixa? Eller om et finns nåt liknande program gratis?

Samma här, men frågan är ju då vad det är! :p
Hoppas någon kan svara på det.. :bow:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 368
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 859
Senast: Snurrfian
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten... 19 20 21
Svar
410
· Visningar
42 009
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till... 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
63 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka