Windsor Highlight

Tender

Trådstartare
820199.jpg

Någon som har provat denna? vad tycker ni om den? :bump:

vad använder ni annars för "highlight"?
har hört att barnolja kan bränna i solen, gör hööks sort det med?

Sv: Windsor Highlight

När jag bodde i usa så efter vi ridit hästarna varje dag så badades dom med schampoo och för att behålla pälsglans osv så blandade man ut vattnet med babyoil och svamapade hästarna med och sen tog svett skrapan. sen gick dom på skrittmaskinen i 15min för att skrittas av och torka. Såg aldrig att dom mådde dåligt av de i pälsen MEN dom hästarna stod inne hela dagarna oxå och tränades bara när vi red dom 6 dar i veckan, ledig söndagar. Nån enstaka fick gå ut pga boxvandring el likn.

Den där har jag ingen erfarenhet av...

Jag kör med babyolja eller den rosa burken :angel: som jag inte har en aning om vad den heter :rofl:

Det är ju sällan man highlightar och sedan springer i solen för länge eller?

Jag har bränt min häst med babyolja:p
De va på någon show i somras och stackarn fick ett kolikanfall efter huntern och vi turades om att gå med honom.. Vi försökte hålla honom i skuggan men när han kom in så hade han blåsor på mulen...

Annars tycker jag att babyolja funkar bra, fast det fastnar damm i det så ska man tävla många klasser en dag måste man fixa innan man går in i varje klass..Annars ser det smutsigt ut.

Jamen kolla på mitt tidigare inlägg då... jag har ingen aning om vad skiten heter, jag köper det hos Lil :cool:

Fan vad jobbig du är! Tänkte ju att du skulle kolla upp det! :mad:

Nu fick ju JAG göra det... SHINE ON heter det för bövelen! :rofl:

Fan vad jobbig du är! Tänkte ju att du skulle kolla upp det! :mad:

Nu fick ju JAG göra det... SHINE ON heter det för bövelen! :rofl:

Jaaaa...tack min vän:bow:....du är ovärderlig!!! Jag bara satt här o försökte slippa kolla upp saken...så bara tjo så har du fixat det....Naturligtvis-------SHINE ON!!!:angel:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 212
Senast: Rosett
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma